1401060913301223326001314

کمبودهای بخش سلامت و درمان پاکدشت پیگیری می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: با وجود رشد جمعیتی در پاکدشت زیرساخت‌های درمانی متناسب با جمعیت نیست لذا کمبودهای بخش سلامت و درمان پاکدشت به صورت جدی در حال پیگیری می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، علیرضا زالی صبح امروز در بازدید از 2 بیمارستان فوق تخصصی شهدای پاکدشت و بیمارستان خیرساز زعیم در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش احداث کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای پاکدشت در کاهش مراجعات مردم به بیمارستان اظهار داشت: کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای پاکدشت تأثیر زیادی در کاهش مراجعات سرپایی مردم به بیمارستان دارد و در حال حاضر این پروژه نیازمند تأمین مالی است که به‌زودی محقق شده و پیش از دهه فجر آماده افتتاح خواهد بود.

وی در ادامه به بخش 14 تخت خوابی ویژه بیمارستان شهدای پاکدشت اشاره کرد و افزود: به دلیل کمبود نیروی انسانی بخش ویژه 14 تخته خوابی بیمارستان شهدای پاکدشت در مدار بهره‌برداری قرار نگرفته لذا این مشکل تأمین نیروی تخصصی انسانی با اجرایی شدن مصوبه و کمک وزیر بهداشت و درمان و معاونت درمان وزارتخانه رفع می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه گفت: بخش جراحی اعصاب بیمارستان شهدای پاکدشت کمبودهایی دارد که با پیگیری‌های لازم به‌زودی این بخش هم به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید، با وجود رشد جمعیتی در پاکدشت زیرساخت‌های درمانی متناسب با آن نیست و نیازمند توجه بیشتر است.

زالی تصریح کرد: در کنار 2 بیمارستان زعیم و شهدای پاکدشت، بیمارستان جایگزینی با کمک خیرین با 129 تخت در حال ساخت است که رشد پیشرفت درمانی و عمرانی آن مورد تأیید ما نیست، تاکنون 7 میلیارد تومان تأمین‌شده و 22 میلیارد تومان آن تاکنون از منابع مختلف چون خیرین تأمین‌شده اما رقم اجرایی شدن این پروژه 250 میلیارد تومان است که با کمک استاندار و فرماندار محترم از منابع مختلف تزریق بودجه انجام شود.

تحقق مصوبه سفر رئیس‌جمهور به لرستان/ پرداخت 272 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیایش خرم‌آبادمعطلی 6 ساعته بیمار باردار اورژانسی در نبود پزشک سونوگرافی بیمارستان فاطمیه همدانرستم قاسمی وزیر راه در بیمارستان بستری شد

وی در ادامه به نبود سی‌تی‌اسکن در بیمارستان زعیم اشاره کرد و گفت: نیاز دیگر بیمارستان زعیم دستگاه سی‌تی‌اسکن است که با کمک خیرین و بیمارستان تهران می‌تواند ظرفیت خوبی ایجاد نموده و مراجعات از این شهرستان و دیگر شهرستان‌های اطراف به تهران را کم نماید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با توجه به همکاری‌های بیش‌ازپیش مردم در این 2 سال اخیر برای اتمام پروژه‌های درمانی اضافه کرد: ظرفیت مردم پاکدشت در کنار و همراهی با مسئولان در حوزه بهداشت و درمان توانسته بخش عمده‌ی از مشکلات را مرتفع نماید.

زالی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در جلسه هفته گذشته قول رفع کمبود 10 تخت برای بخش دیالیز بیمارستان خیرساز زعیم از سوی بیمارستان تهران داده شد که تا حصول این تعهد پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.