1400121902220483324938644

گلریزانِ زندانیان جرایم غیرعمد با حضور "پهلوان محمودی" در شهرری برگزار شد + فیلم

گروه استان‌ها ــ آیین گلریزان جامعه ورزش شهرستان ری به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار ‌شد تا در آستانه سال نو لبخند شادی و امید بر لبان کودکان و نیازمندان چشم انتظار بنشانند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری ، جشن گلریزان سنت زیبا، دیرینه و جشن مهربانی برای نیازمندان در آستانه سال نو است تا با دل‌های آسمانی و دستان سخاوتمند خیران در آستانه سال نو لبخندی را بر لب کودکان بنشانند.

گلریزان در واقع ریختن گل زندگی و امید در آستانه سال نو برای همنوعان و همراهانمان است که با ریختن گلی از شاخسار زندگی خود باغ بقا و بهار وصل را به خانواده‌های در رنج هدیه می‌کنند.

مراسم برگزاری سی‌امین جشن گلریزان در بیرجند به روایت تصویر جمع آوری یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن گلریزان بیرجند مراسم جشن گلریزان خراسان جنوبی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود

حسین یوسف زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری آیین گلریزان در شهرری اظهار داشت: در آستانه اعیاد شعبانیه جشن گلریزان در شهرری ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور ورزشکاران، پیشکسوتان و جمعی از مسئولان شهرستان ری در زورخانه شهدای شهرری برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری این آیین سنتی در آستانه سال نو لبخند شادی و امید را بر لبان کودکان و نیازمندان چشم انتظار شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در ادامه گفت: ورزشکاران شهرستان ری از دیرباز در کمک به هم نوعان خود با عناوین مختلف پیش قدم بودند و در این مرحله نیز کمک‌های شایان توجهی داشتند که پس از بررسی و تکمیل کمک‌ها منجر به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم پهلوان محمد محمودی از خیران شهرری، یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی، مالمیر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، بسیج ورزشکاران، پیشکسوتان، هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران و ورزش دوستان حضور داشتند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.