1401050112560445025722014

یک هزار سارق و مالخر در غرب پایتخت دستگیر شدند+ تصاویر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۱ هزار و ۴۱ نفر سارق و مالخر و کسانی که با اقدامات مجرمانه نظم و امنیت مردم را در غرب پایتخت به خطر می‌انداختند دستگیر شدند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از غرب استان تهران، نمایشگاه کشفیات پلیس در اجرای چهاردهمین مرحله طرح امنیت محله محور پلیس در غرب استان تهران در محل ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران صبح امروز برگزار شد.

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران ضمن بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: در این مرحله از طرح مقدار 517 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و خرده فروشان در غرب استان تهران کشف شد و 482 نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتادان متجاهر جمع آوری شدند.

وی افزود: همچنین هزار و 41 نفر سارق و مالخر و کسانی که با اقدامات مجرمانه نظم و امنیت مردم را به خطر می‌انداختند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تأکید کرد: با کسانی‌که بر هر نحوی نظم جامعه را بر هم زده و رعب و وحشت ایجاد کنند برخورد خواهد شد و در این زمینه 28 نفر دستگیر شدند که 3 قبضه سلاح جنگی و 103 تیغه همراه داشتند.

حمله مردان سیاه‌پوش به خانه زوج جوان در زعفرانیه! / دستگیری عاملان سرقت مسلحانهگرمای شدید انگلیس را فلج کرد/ دستگیری 50 نفر در پرتغال در ارتباط با آتش سوزی‌هادستگیری اشرار مسلح و عاملان تیراندازی به شهروند ایرانشهری/ 40 هزار لیتر قیر قاچاق توقیف شد

ظهیری با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان کالا از اولویت‌های پلیس است و در این طرح 38 هزار و 954 قلم کالای قاچاق به ارزش بیش از 7 میلیارد تومان کشف شد خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس امنیت مردم است و از شهروندان تقاضا می‌شود با پلیس همکاری خود را ادامه داده تا امنیت شهر برقرار مانده و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.