1400121518024291524915664

نوار فضای سبز از بومهن تا پل خلیج‌فارس ایجاد می‌شود / 12 هکتار درختکاری در پردیس

گروه استان‌ها – شهردار پردیس از درختکاری و ایجاد نوار فضای سبز ۱۲ هکتاری حدفاصل جاده قدیم بومهن و آزادراه از بومهن تا پل خلیج‌فارس خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، رضا کارخانه در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد نوار سبز اظهار داشت: به مناسبت روز درختکاری با اخذ مجوز از اداره کل راهداری استان تهران تمامی مسیر تسطیح و با ایجاد چاله‌ها در عرض 30 تا 40 متر برای کاشت نهال آماده‌ شده که امروز با حضور مسئولان شهرستان مرحله درختکاری آغاز شد.

وی افزود: با ایجاد نوار فضای سبز حدفاصل جاده قدیم بومهن و آزادراه از بومهن تا پل خلیج‌فارس به مساحت 12 هکتار درختکاری می‌شود و تعداد یک هزار اصله نهال بعد از نماز جمعه در بین نمازگزاران شهرستان پردیس توزیع شد که با استقبال خوب مردم روبه رو شد.

شهردار پردیس تصریح کرد: در روز درختکاری تعداد 5 هزار نهال دیگر در فازهای جدید 11، 5, 8 و 9 مسکن مهر به مهرنشینان و در بوستان نورالشهدا پردیس هدیه خواهد شد.

کارخانه ایجاد فضای سبز در ورودی شهر را مهم دانست و گفت: با توصیه و تأکید دفتر فنی استانداری شهرداری‌ها بایست در ابتدای ورودی شهرها و کمربندی‌ها با ایجاد فضای سبز تصویر زیبا از شهر را نمایان کنند.

مراسم روز درختکاری با حضور توان‌یابان در بوستان ملت مشهد مقدس برگزار شد + عکس و فیلممراسم روز درختکاری در بندرعباس برگزار شد+تصویرحاشیه دیدار پیکان ـ نساجی| راهکار پیکانی‌ها برای فرار از ناکامی با یک قربانی/ درختکاری به‌یاد شهدای ورزشکار

وی یادآور شد: تأمین منابع آبی و آبیاری فضای سبز شهرستان پردیس از آب‌های سطحی، چشمه و قنات در مخازن تأمین می‌شود و آبیاری به‌صورت مکانیزه و قطره‌ای است و همچنین تحت هیچ شرایطی از آب شرب در این زمینه استفاده نمی‌گردد.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: با کاشت 10 هزار اصله نهال و توسعه فضای سبز در پردیس، تلاش می‌کنیم پیشرفت چشمگیری در افزایش سرانه فضای سبز شهری در سال 1401 برای مردم به ارمغان داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.