2-51

اسکله صیادی رمین؛ تاریخچه + راه های دسترسی

اسکله صیادی رمین

اسکله صیادی رمین کجاست؟ چابهار در جنوبی شرقی ایران و در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. این شهر از طرف جنوب به دریای عمان، از شمال به ایرانشهر و نیکشهر، از غرب به کرمان و هرمزگان و از شرق به پاکستان منتهی می شود.

چابهار دارای جاذبه های گردشگری زیادی است به همین علت سالانه پذیرای زیادی از گردشگران خارجی و ایرانی است. یکی از جاذبه های گردشگری چابهار اسکله صیادی رمین می باشد. بنابراین اگر شما قصد دارید که به دیدن این جاذبه گردشگری بروید می توانید با مراجعه به مجله مستر بلیط تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

تاریخچه

تاریخچه اسکله صیادی رمین

اسکله رمین به عنوان یکی از جاذبه های تماشایی چابهار شناخته می شود. علت این اسم هوای همیشه معتدل چابهار می باشد، در این مکان می توانید جاذبه های بی نظیری را تماشا نمایید.

با رفتن به اسکله رمین می توانید انواع لنج های رنگی را مشاهده کنید و شاهد پهلو گرفتن کشتی های آن جا باشید. قدمت تاریخی اسکله رمین به درستی مشخص نیست اما می توان گفت با بررسی هایی که انجام گرفته قدمت آن به قرن ها قبل باز می گردد.

بیشتر بخوانید: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چابهار و برترین مقاصد گردشگری آن، مجموعه مقالات “چابهار” را مطالعه نمایید.

نقشه و معرفی بخش های مختلف

در کنار اسکله رمین می توانید از روستای کمیل سلیمان هم دیدن نمایید و اطراف این روستا با کوه هایی منحصر به فرد پر شده است، کوه های مینیاتوری در نزدیکی اسکله رمین قرار دارند. بیشتر مردمان روستای رمین به شغل صیادی مشغول هستند و با علاقه حرفه خود را دنبال می کنند.

بندر صیادی رمین به عنوان یکی از بزرگترین بندرهای صیادی ایران شناخته می شود، که انواع ماهی ها در آن جا صید می شود، ماهی هایی مثل: حلوای سفید وسیاه، ماهی شوریده، ماهی شیر و … که همگی با زحمت های زیاد صیادان صید می شوند. اگر شما هم علاقه مند به بازدید از این اسکله صیادی هستید می توانید با مراجعه به سایت معتبر مستر بلیط اقدام به تهیه بلیط مورد نیاز خود نمایید و سفری لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

یکی از اسکله های مهمی که به صید ماهی برای تن می پردازد اسکله رمین است. بنابراین تعدادی از مردمان روستای رمین در کارخانه های کنسرو سازی اطراف خود مشغول به فعالیت هستند. ساحل بی نظیر اسکله رمین به عنوان کم نظیر ترین مناطق دیدنی محسوب می شود. نزدیک به اسکله رمین می توانید به خرید هنرهای دستی مردمان بلوچی بپردازید. مکرمه بافی، سوزن دوزی و … از هنر دست زنان هنرمند این روستا است.

شرایط بازدید

شرایط بازدید

یکی از لذت های سفر بازدید از جاذبه های گردشگری می باشد. شهر چابهار جاذه های مختلفی را درون خود جای داده است. یکی از این جاذبه ها اسکله رمین می باشد. اگر شما هم برای بازدید از این جاذبه راهی می شوید باید این نکته را بدانید که برای تماشای ساحل بی نظیر و اسکله رمین نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نمی باشد و به راحتی می توانید در کنار ساحل قدم بزنید.

برای خرید بلیط هواپیما می توانید از مستر بلیط کمک بگیرید و در کم ترین زمان رزرو خود را انجام دهید. اگر برای اولین بار است که می خواهید از مستر بلیط هتل تهیه کنید، رزرو هتل چابهار شامل تخفیف می شود، کافی است تا به صفحه هتل مراجعه کرده و از کد استفاده کنید.

راه های دسترسی به اسکله صیادی رمین

اسکله رمین واقع در روستای رمین می باشد که با چابهار 7 کیلومتر فاصله دارد. برای رفتن به این مناطق گردشگری می توانید با انواع وسیله های نقلیه راهی شوید. اگر از افرادی هستید که سفر با اتوبوس را ترجیح می دهید می توانید با مراجعه به سایت مستر بلیط اقدام به خرید بلیط اتوبوس چابهار نمایید. از طرفی اگر هم با خودروی شخصی به مسافرت می روید باید بگوییم که شما می توانید به راحتی تا کنار اسکله رمین را با خودرو طی کنید.

نوشته اسکله صیادی رمین؛ تاریخچه + راه های دسترسی اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.