1400120619050117224861994

دادستان ری: عملیات ایمن‌سازی کانال کودک‌کٌش در نقاط حادثه‌خیز در حال اجرا است

گروه استان‌ها – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از اجرای عملیات ایمن‌سازی کانال ری – ورامین در نقاط حادثه خیز محله عباس آباد خبر داد و گفت: کارشناسی پرونده در حال انجام است و مقصرین حادثه اعلام می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزای تسنیم از ری، غلامرضا نوفرستی در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده مرگ چندین کودک در کانال انتقال آب ری – ورامین اظهار داشت: پس از وقوع حادثه سقوط کودک داخل کانال آب ری – ورامین در جلسه شورای تأمین شهرستان ری مقرر شد که ایمن‌سازی این کانال توسط شرکت آب منطقه‌ای در مدت زمان سه ماه اجرایی شود.

وی افزود بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده است که هر دو هفته بازدید میدانی از روند ایمن‌سازی کانال انجام شود لذا در همین راستا صبح امروز بازدیدی از منطقه داشتیم که مشاهده کردیم حدود 50 متر از طول کانال در هر دو طرف در نقاط حادثه خیز محله عباس آباد فنس کشی شده است و اجرای عملیات ایمن‌سازی ادامه دارد.

عضو شورای شهر تهران: شرکت آب منطقه‌ای پاسخگوی سقوط کودک در کانال ری – ورامین باشدسقوط کودکان در کانال فاضلاب و جولان موش‌ها در یکی از محلات تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با اشاره به پرونده مرگ کودک 6 ساله در روز پنجم اسفندماه به داخل این کانال آب سقوط کرده و جان‌باخته بود خاطرنشان کرد: کارشناسی پرونده در حال انجام است و پس از نظر کارشناسان مقصرین حادثه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.