1399092514233816221815684

هفتمین روز هفته دولت در استان تهران/ 17 پروژه روستایی در پاکدشت افتتاح شد

۱۷ پروژه روستایی شهرستان پاکدشت در هفتمین روز از هفته دولت به منظور خدمات رسانی بهتر به روستائیان افتتاح و به بهره برداری رسید.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، ظهر امروز در هفتمین روز از هفته دولت بیش از 17 پروژه روستایی در 2 بخش شهرستان پاکدشت با حضور مسئولان شهرستانی و مردم ولایی پاکدشت افتتاح شد.

محسن اردستانی در این مراسم با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم، آبادانی روستاها برای افزایش چرخش اقتصاد کشور را جزو برنامه‌های مهم دانست و اظهار داشت: بخش عمده از اقتصاد کشور در حوزه کشاورزی و دامداری از روستاها اوج می‌گیرد و ترویج این سنت حسنه برای رشد نیازمند ایجاد زیرساخت‌های آن است.

وی افزود: در همین راستا کارهای عمرانی، اجتماعی و فرهنگی روستاها در اولویت برنامه‌های شهرستانی برای افزایش چرخش چرخ‌دنده‌های کشاورزی و دامداری است.

فرماندار پاکدشت با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم در روستاهای بخش مرکزی و شریف‌آباد گفت: کارهای زیرساختی 7 روستا در بخش مرکزی و 9 روستا در بخش شریف‌آباد آغازشده و امروز به‌واسطه کارهای جهادی شاهد افتتاحیه برخی از این عملکردها هستیم.

اردستانی در ادامه اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی امروز در بخش مرکزی با اعتباری بالغ‌بر 37 میلیارد و 400 صد میلیون ریال در حوزه‌های آسفالت و روکش و زیرسازی و جدول گزاری و پایش تصویری و فیبر نوری افتتاح شد.

هفتمین روز هفته دولت در خراسان رضوی/ افتتاح پروژه‌های گردشگری در چناران/ بهره‌برداری از نخستین اقامتگاه سنتیهفتمین روز هفته دولت در سیستان و بلوچستان/ ‌از بهره‌برداری 35 طرح صنعتی و معدنی تا افتتاح 182 پروژه بخش کشاورزینخستین موزه تشریفات کشور در یزد افتتاح شد

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های افتتاحیه بخش شریف‌آباد تصریح کرد: پروژه‌های امروز بخش شریف‌آباد در قالب افتتاحیه ساختمان دهیاری روستای ابراهیم‌آباد با هزینه‌ای بالغ‌بر 10 میلیارد ریال و افتتاح مدرسه شهید قمی روستای عبدل‌آباد بالا با اعتباری بالغ‌بر 70 میلیارد ریال اجرا شد.

فرماندار پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: پروژه پایش تصویری روستای عبدل‌آباد پایین با اعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال، روشنایی معابر و پایش تصویری روستای کلین با اعتباری بالغ‌بر 9 میلیارد ریال، روشنایی معابر روستای عبدل‌آباد بالا با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد و 120 میلیون ریال، آسفالت معابر روستای کلین با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال، آسفالت معابر روستای قرمز تپه با اعتباری بالغ‌بر 40 میلیارد ریال، زیرسازی و آسفالت روستای سیاه چشمه با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز دیگر افتتاحیه‌های امروز در بخش شریف‌آباد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.